En afton


Igår spenderades hela dagen med fröken Loucie,vi gjorde först stan innan paus hemma. Sen var det lite tveksamt om det skulle bli öl lr inte. Å ja,det bidde öl å en alldeles strålande afton!
Vi började kvällen på Harry B James där det bjöds på skön musik å go öl. Lite småsega var vi,men det löste upp sig rätt snabbt. Bandet som spelade heter The Tributes. För nyfikna,  http://www.myspace.com/thetributes1

Vi var lagomt övertrötta,skrattade gott,drack lagomt å sjöng högt! Har hört att man ska bjuda på sig själv!
Efter några öl hos Harry knallade vi iväg för lite rock-kareoke på Anchor. Ja för er som inte var i närheten denna tid,missade fröken Louices oerhört vakkra låt! Den skapades under promenaden å innehöll vårat liv i tiden. Nästan så en tår rullades nerför min kind...
Inne på Anchor var det full rulle,å attans vad dom sjöng!! Vi slog oss ner vid ett bord med våra öl,å sjöng flitigt med i varje låt...lr ja,iaf jag!:D

   


Ja det roliga är ju sen,när vi suttit där å nu är lagomt hesa...så kommer en person in i lokalen som är väldans bekant. Hmm tar någon sekund innan jag petar lätt på Louice å säger....TITTA!!!!
Å vem är det då??
Jo det är lilla Robert Trujillo!! För er som inte vet,så är han basist i Metallica.
Hur stor är chansen???
Kul var det,å lite som fjortisar blev vi i dimman! Haha
Så självklart åkte ju kameran fram...tata!



Minst lika fint var det sen,när vi stannade en taxi för hemfärd. Där satt en jätte trevlig farbror på hela 74 år!! Jisses sa jag! Det var en redig krutgubbe vill jag lova! Å han hoppades på att kunna fortsätta köra iaf 5 år till:) Han gav oss oxå tips som vi skulle ha med oss i livet...
Var inte svartsjuk
Känn inte hat
det tredje kommer jag tyvärr inte ihåg nu...återkommer med det:)

Idag har varit en liten konstig dag,lite lagomt svag så där. Var å hälsade på Loucie förut,å jag skrattade så jag grät!!
Hahahahaha tack vännen!

Helgen har ju redan varit å snart är det en ny igen. Lördagen spenderade jag med kära Jenny i klassen. Vi var på Engelen å såg Ragged Bones. En jätte mysig å trevlig kväll:)

Nu är vi oxå inne å arbetar med vårat slutprojekt,har inte kommit så långt än men...ska försöka ta mitt första steg imorgon! Så jag kan ju förvarna lite för den som är nyfiken att vernissagen är den 26:e maj. Platsen är Kungstensgatan 45,å skolans lokaler.

Hejhej å solen kom tillbaka snälla!


Kommentarer
Postat av: Louice

Ja jisses vilken kväll och vilken efterföljande dag, haha! Tack mitt Gryn!

Puss

2009-05-07 @ 12:37:16
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0