En mindre rolig dag

Idag var det sista dagen på skolan,en dag som inte riktigt går att ta på.
Jätte konstig dag,är det en fin dag eller är det en ledsam dag?
Våra söta lärare bjöd på tipspromenad,kex ost å frukt samt fina tal.
Visst fick man lite tårar i ögonen,har ju varit ett jätte fint år.
Ett år där man skaffat sig vänner för livet,utvecklats som människa,fått i gång sitt kreativa tänkande å kommit underfund med vad man vill göra i livet.
Tack Konstskolan!!



Ett besked som slog omkull mina fötter totalt...usch denna hemska värld!
Vi föds oskyldiga,växer upp i en värld där våra föräldrar gör allt för att skydda oss från ondskan.
Vad är det för mening?
Jag förstår inte...
Varför kan det inte bara få vara lätt smärtfritt,å varför man kan inte bara få må bra å vara frisk livet genom?
Dessa onda demoner som angriper våra kroppar,förstör vårat inre.
Varför ska alltid de snälla goda människorna drabbas??
Arg å tårar som vill upp till ytan...
men jag orkar inte nu.


Dagen som inte gick att ta på förut,är nu en ledsam dag.



Kommentarer
Postat av: Louice

Här sitter jag ensam i tystnaden. Fast vill jag ha sällskap så går jag ut i trappen, till "fönen" och lyssnar på den en stund...Puss

2009-06-04 @ 15:13:47
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0